G Suite Kullanmak için 10 Sebep

G Suite işletmenizin buluta taşımanızı sağlayacak bir çok faydalı araç içeriyor. Aşağıda bize göre en önemli 10 G Suite özelliğine yer verdik.

      1. Her bütçeye göre paket avantajı.G Suite şu anda 3 değişik pakette sunulmaktadır. Her bir pakette işletmelere kolaylık sağlayan muazzam özellikler vardır. İşletme büyüklüğünüze ve IT altyapınıza en uygun G Suite paketini bütçenize göre seçebilirsiniz. Bu bize göre en önemli G Suite özelliklerinden birisidir. Bütçenize uygun paketinizi seçmek ve indirim seçeneklerinden faydalanmak için bizimle buradan iletişime geçebilirsiniz.
      2. Çalışanların eş zamanlı aynı dosyalarla çalışabilmesi. Bu sayede herkesin aynı dosyaya ulaşarak birlikte çalışabilmesi mümkün oluyor. Ayrıca Drive üzerinden dosya alışverişi ve birlikte çalışabilme imkanı ile email üzerinden dosya paylaşımı devri kapanıyor.
      3. G Suite Marketplace uygulamaları ile sınırları kaldırın. Bir Cloud sisteminden ne bekliyorsanız tamamına yakınını sunan G Suite bunun yanında G Suite Martketplace uygulamaları ile hayallarinizi zorlarken sizlere çok çeşitli araçlar sunuyor. Üstelik bunu G Suite kullanıcılarına entegre edebiliyor ve çalışanların birlikte çalışma kabiliyetini artırmış oluyorsunuz.
      4. Mobil çalışın, sınırları ortadan kaldırın. Standart sunucu sistemleri ve vpn teknolojisi ile mobil verimliliğiniz önemli ölçüde azalabilir. Ancak G Suite ile çalışanlarınıza mobilde ihtiyaç duydukları araçları çok kolay bir şekilde sağlayın. Yönetici kontrolünde yetkilendirme ile ekip üyeleri ister şirket merkezinde isterse de dışarıda Drive ve diğer G Suite servislerinden faydalanabilir, çalışma talimatları, eğitim videoları, raporlar, mevzuatlar ve de şirket dosyalarına erişmek için telefonlarını, tabletlerini ve de Chromebook’larını kullanabilirler.
      5. Google Cloud API’yi kullanarak karmaşık iş konfigürasyonları ve kuralları belirleyin. G Suite ile işletmenizin ihtiyacına göre özelleştirilmiş çözümler üretilebilir.
      6. G Suites Sites ile şirket içi intranet kurabilirsiniz. Ayrıca şirketinize özel web sitesi yayınlayabilir ve de video eğitimler vererek çalışanlarınıza iş akışını online olarak öğretebilirsiniz. G Suite ile başka herhangi bir şeye ihtiyacınız olmadan basit bir şekilde websiteleri ve bilgilendirme sayfaları oluşturabilirsiniz.
      7. Google+ Sosyal toplulukları ile çalışanlarınız birbirlerine tecrübelerini aktarsın. G Suite Google + servisiyle çalışanların fikir paylaşmasına ve de yeni ürünler hakkında geri bildirim sunulmasına olanak sağlarsınız.
      8. Google Suite kendi servisleri entegre çalışabilir. Örneğin sites, sheets ve takvim i birlikte kullanarak dinamik bir zaman çizelgesi oluşturabilirsiniz. Çalışanlar, sheets’te yorumları doğrudan ekleyebilir tablo durumlarını değiştirebilir böylece birlikte çalışma kolaylaşmış olur.
      9. Forms ile görüşme talepleri alabilir Hangouts ile online toplantılar ve görüşmeler yapabilirsiniz. Şirkete yeni bir çalışan alınacağı zaman tanımak ve alınacak çalışan doğru kişi olduğundan emin olmak için mülakat yapmanız gerekebilir. Artık bunu Hangouts ile kolayca yapabilirsiniz. Ayrıca sites’a yada websitenize eklediğiniz Google form ile mülakat görüşmesi yapmadan önce belirli kıstaslarda belirleyebilirsiniz.
      10. G Suites yönetici araçları ile kendi iş talimatlarınızı oluşturabilir ve güvenli bir şekilde yönetebilirsiniz. Çalışanlarınızın ve işinizin güvenliği G Suites için vazgeçilmezdir. İşte bu yüzden ekiplerden gelen iş taleplerinin sisteme girilmesinin versiyon farkı veya herkesin erişimine açılıp değiştirme riskine karşı doğru bir şekilde yapılmasını iş talimatları girerek yapabilirsiniz. Drive’ın paylaşım özellikleri ve erişim denetimleri, şirket çalışanlarınız ve istediğiniz kişilere basit ve güvenli çalışmayı sağlar. G Suites Drive ile dosyada her yaptığınız güncellemeyi bulutla senkronize eder böylece herkes en güncel içeriğe her zaman erişir.