Microsoft Dynamics CRM anahtar bir çözüm uygulaması:
- Tüm iş süreçlerini optimize eder ve standartlaştırır
- Satış süresini kısaltır
- Personelinize müşteriler, ortaklar, tedarikçiler ve taşeron firmalarını daha yakından ve tanıma imkanını sunar; ihtiyaçlarını anında karşılma; ve devamlı olarak daha verimli çalışmaları
- Pazarlama departmanına potansiyel müşteriyi belirlemede ve iletişime geçmekte destek sağlar
- Satış departmanı için Pazarlama kampanyaları ve potansiyel müşteri çıkışlarına kolaylık sağlar
- Görev dağılımı ve başarılı planlama, kolay takip, sözleşme ve ekler, vs. katkıda bulunur.
Müşterilerinizin tüm beklentilerini karşılayın
Microsoft Dynamics CRM platformu Pazarlama, Satış ve müşteri hizmetleri için kolaylıkla işletmelerin IT uzmanları gerekmeksizin düzeltilmesini sağlayan modülleri içerir.
Fırsatları daha hızlı kapatın. Daha verimli sonuçlar elde edin.
İşletmeler artık daha yeni bir yöntemle çalışmakta. Microsoft Dynamics CRM ile müşteriler, siparişler, hizmet geçmişi, vs tam bilgi sahibiler – günlük süreçler için tüm gereksinimlere sahipler. Böylelikle çalışanlarınız müşterinin verilerine ve gerçek ihtiyaçlarına göre daha verimli hizmet sunmakta.
Hizmet kalitesinde yeni boyut.
Çalışanlarınıza doğru araçları sağlayın.Sunulan hizmet ve ürünler memnuniyetinde artış sağlayın ve yanıt sürecini kısaltın. Her an her yerde müşterilerinize daha verimli kaliteli hizmet garantisi verin.
En verimli sonuçlar için daha etkili pazarlama.
Günümüzde, pazarlama uzmanları fırsatları planlama, bulma, araştırma ve aktivitelerinin sürecini baştan sona kolaylıkla anında karşılamak ihtiyacını duymakta.
Dahası…
Microsoft Dyanmics CRM standart modülleri, yeni işlevler Microsoft Dynamics Pazarlama ve Microsoft Sosyal Dinleme ile geliştirilebilir.
Microsoft Dynamics Pazarlama – bu özellik işletmenizin tam pazarlama potansiyelini açığa çıkarmanıza yardımcı olur. Bu uygulama ile A’dan Z’ye her firma için tüm sonuçlar ve verimliliği kolaylıkla planlama, gerçekleştirme, takip edelibilir ve ölçebilirsiniz.
Microsoft Sosyal Dinleme – sosyal ağlardaki (Facebook, Twitter, YouTube, blogs, vs.) içeriklerin etkili takibi ve satıcıların anlamalarını ve analiz yapmalarına olanak sağlayan, gereksinimlerini ve müşteri taleplerini gerçekleştirme ve onlara cazip teklifler ve promosyonlar sağlamanızı sağlar. Marka ve/veya ürünlerinizin trend takibi ve doğru hedef pazarlama süreçlerini geliştirir.
Kendinize en uygun şekilde kullanın!
Artık Microsoft Dynamics CRM işletmenizin tüm gereksinimlerini karşılayacak kullanıımı sağlamakta:
- Kurum içi – müşterinin server’larında lokal yükleme
- Online – Microsoft tarafından sunulan bir hizmet olarak
- IScloud – Intelligent Systems tarafından sağlanan bir hizmet (daha fazla bilgi için buraya tıklayın)
Kurum içi | Online | IScloud | |
Devralma metodu | satınalma | üyelik | üyelik |
En az kullanıcı gereksinimi | yok | 5 | yok |
İşlevsellik | |||
Pazarlama modülü, Satış, Müşteri Hizmetleri | ✓ | ✓ | ✓ |
Microsoft Dynamics Pazarlama* | ✓ | ✓ | ✓ |
Microsoft Sosyal Dinleme* | ✓ | ✓ | ✓ |
Office entegrasyonu | ✓ | ✓ | ✓ |
Power BI (İş Zekası) entegrasyonu | × | ✓ | × |
Diğer Microsoft uygulamaları ile entegrasyon (SharePont, Exchange Lync, Skype, vs.) |
✓ | ✓ | ✓ |
Özelleştirme | |||
Varlıkların sayısı | sınırsız | 200 | sınırsız |
İş süreçleri sayısı | sınırsız | 200 | sınırsız |
Özel raporlar | ✓ | ✓ | ✓ |
Server | |||
Depolama alanı | sınırsız** | 5 GB*** | anlaşma başına |
Tam erişim | ✓ | × | ✓ |
Tüm veri dışa aktarım | ✓ | × | ✓ |
Ekstra | |||
Outlook senkronizasyonu | ✓ | ✓ | ✓ |
Eşzamanlı mobil cihazla çalışma (akıllı telefon, tablet) |
✓ | ✓ | ✓ |
Sistem güncelemeleri ve geliştirmeleri | aktif Güncelleme planında | ✓ | ✓ |
Aktif kullanıcı azaltma opsiyonu | × | ✓ | ✓ |
*Оnline hizmet
**mevcut server kapasitelerinize bağlı
***ek alan ek ödeme ile
Uyarlama metodları ve fiyat politikaları için lütfen bizimle iletişime geçin.
PAZARLAMA: Talep oluşturma
Pazarlama uzmanları verileri temizleme ve bölümlendirme, kampanya yönetimi ve ayrıntılı pazarlama analizleri için gerekli araçları kullanmaktadır. Microsoft Dynamics CRM Pazarlama modülü sayesinde, pazarlama faaliyetlerinin etkinliği artar, sunulan ürünler ve hizmetlerde talep artar. Performans için önemli endeksler izlenir, müşterilerin ihtiyaçları belirlenir ve kaynakların doğru kullanımı için en verimli faaliyetlere yönlendirilir.
SATIŞLAR: İşlemlerinizi hızlı tamamlayın
Sistem satış departmanında, çalışanlara potansiyel müşteri hakkında birleşik bir profil oluşturmalarını sağlar, bu profilleri daha kısa satış döngüsü, daha yüksek kâr ve yüksek müşteri memnuniyeti ile satış sürecini otomatikleştiren ve hızlandıran araçlar ile gerçekleştirirler. Microsoft Dynamics CRM satış uzmanlarına, tam kapsamlı geçmiş ve müşteriler hakkında bilgilere hızlı erişim sağlar.
HİZMET: Sunmuş olduğunuz ürün ve hizmetlerde memnuniyet artışı
Müşteri hizmetlerinde, personelin ihtiyacı olan müşteriler hakkında tam kapsamlı bilgi, siparişlerin yönetimi, hizmet geçmişi, bilgi ve veri tabanı sunar. Böylelikle, personel daha etkili hizmet verir – daha kısa hizmet süresi, müşterilerin memnuniyeti ve kâr artar.
Faydalar
Kolaylık ve uyumluk sağlar çalışanlarınıza
Çeşitli görevlerin (harika tabanlı araçlar) yerine getirilmesi için, yardımcılar ile çalışanlara kolay ve uyumlu kullanıcı ara yüzü sunar. Microsoft Office uygulamaları entegrasyonu sayesinde, Microsoft Dynamics CRM personelinize için en uygun sistemdir.
- Yaygın ve kullanışlı olan Microsoft Office Outlook ortamında çalışmaya hızlı başlama
- Kullanıcıları, kullanışlı ve bilinen yazılımlarla güçlendirin /Microsoft Office Word ve Microsoft Office Excel/
- Hem çevrimiçi (online), hem de çevrimdışı (offline) bilgi ve verilere erişim
İşletmenize uygun
Microsoft Dynamics CRM işletmeniz için en doğru ve uygun çözüm olarak, kurulumunda ve kişiselleştirilmesinde esneklik ve seçenekler sunar.
- Microsoft Windows Workflow Foundation platformu tabanında yapılandırılmış, iş çizelge sistemlerinin bağdaştırılması, kurulmuş esnek ve kolay kullanımlı araçlarla uyumluluk sağlar ve iş süreçlerini otomatikleştirir
- Hızlı modifikasyon ve CRM ‘in genişletilmesini sağlayan “point and click” yöntemini kullanarak çözümün özelleştirilmesi
Kuysoft Microsoft Dynamics CRM Çözümleri ekibi olarak her türlü desteği ve danışmanlık hizmetini vermeye hazırız.