
İşletmenize kurumsal bir kimlik kazandırmak için profesyonel Gmail’i kullanın.
14 gün boyunca ücretsiz, sonrasında kullanıcı başına aylık 3,50 ABD doları ve daha uygun fiyatlarla
BİZİ ARAYIN VE HEMEN ÜCRETSİZ TEST EDİN
@sirketiniz uzantılı e-posta
Gmail’in getirdiği tüm kolaylıklar artık işletmenizin hizmetinde. Profesyonel e-posta adresleri ile müşteri güveni inşa edin ve satis@sirketiniz gibi takma adları kolayca oluşturun.
Güvenilir ve güvenli
Google’ın güvenilirlik konusunda lider sunucuları, e-posta hizmetiniz için %99,9 oranında kesintisiz çalışma garantisi verir. İş verileriniz, sektöre yön veren güvenlik, spam koruması ve otomatik yedekleme çözümleriyle koruma altına alınır.
E-postadan daha fazlası
3,50 ABD doları olarak belirlenen kullanıcı başına aylık ücrete 30 GB bulutta depolama alanı, dosya paylaşımı, video konferans, 7/24 destek ve diğer özellikler dahildir. İhtiyaç duyduğunuzda kolayca sınırsız depolama alanına geçebilirsiniz.
Üç adımda iş e-postaları göndermeye başlayın.
1-) Hesap oluşturun
Bir G Suite hesabı almak için kaydolun. Kayıt sırasında, iş e-postanızda kullanacağınız alanı belirtin. Henüz bir alanınız yoksa, ek ücret karşılığında Google’dan satın alabilirsiniz.
2-) Hesabınızın kurulumunu yapın
Kurulum sırasında alanınızı doğrulamanızistenir. Hesabınızı kişiselleştirmek için şirket logonuzu yükleyebilir, satis@sirketiniz gibi e-posta takma adları oluşturabilir ve e-posta adresine ihtiyacı olan başka kullanıcılar ekleyebilirsiniz.
3-) E-posta göndermeye başlayın
G Suite ile 14 gün boyunca ücretsiz olarak e-posta gönderin. Bu sürenin ardından, aylık 3,50 ABD doları karşılığında (kullanıcı başına) hizmetten yararlanmaya devam edebilirsiniz. Ayrıca G Suite’i bulutta veri depolama, dosya paylaşımı, video konferans ve daha pek çok amaçla, herhangi bir ücret ödemeden kullanabilirsiniz.
HEMEN BİZİ ARAYIN VE ÜCRETSİZ TEST EDİN!
Sorunuz olursa veya herhangi bir noktada yardıma ihtiyaç duyarsanız bize ulaşabilirsiniz.